Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Friday, September 24, 2010

这个世界没有好人~~


在短短这段时间~~
让我对这个世界越来越失望。。。
朋友,到底是什么??
真的不懂。。。
我自问对朋友是不能说的,尤其是我当他是好朋友了~
说明好朋友,我做什么,去哪里都会想到这些好朋友~
有什么好的,我都会想要想到跟他分享~
可是我错了。。。
我真的太太天真了。。。
我简直是sohai中的sohai!!!!



现在的我心中的悲伤根本没有人懂。。。
因为这个悲伤,因为这个背叛。。。
我竟然哭了。。。
我从来没想过我会为朋友而哭。。。
没有。。。
直到来到这个地方读书。。。
我才知道越来我不只是会为感情事烦恼。。。
朋友,还有很多很多事。。。



因为这些事,已经让我分不清楚世界的真与假。。。
让我绝望了。。。
真的绝望了。。。

I wont be sohai anymore!!
i wont believe any1 anymore!!
i wont tell anything to any1 anymore!!

I just will love myself!
i wont care anymore although hurt somebody or anybody!
bcs they dun care to hurt me!!!

u know the feeling the heart broken??
u dunno...but i know...
now,i just wan to be alone...
no need anyone!!anyone!!
when u feel very very disapointed,ur heart also will die....

No comments:

Post a Comment